poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Jastrzębski Węgiel

Następna przesyłka przyszła od klubu siatkarskiego Jastrzębski Węgiel. Napisałem do klubu email z prośbą o autografy siatkarzy a oni mi odesłali odpowiedź że jest możliwość wysłania plakatu z autografami. I oto dzisiaj do mnie przyszedł bardzo duży plakat z autografami 11 siatkarzy. Wysłałem email na adres : 
sekretariat@jastrzebskiwegiel.pl

Na plakacie są autografy :
nr 1. Michał Łasko - atakujący
nr 3. Jakub Popiwczak - libero
nr 5. Tiago Jorge da Silva Violas - rozgrywający
nr 6. Mateusz Malinowski - atakujący
nr 8. Łukasz Polański - środkowy
nr 9. Patryk Czarnowski - środkowy
nr. 10 Simon Tischer - rozgrywający
nr 12. Russel Holmes - środkowy
nr 16. Radosław Zbierski - przyjmujacy
nr 17. Rob Bontje - środkowy
nr 18. Damian Wojtaszek - libero



10 komentarzy:

  1. Witaj w klubie. Dziś też dostałem.
    Ja w dodatku jeszcze Łasko i Kubiak na fotach, które wysłałem.
    Chciałbym się z Tobą skontaktować.
    Napisz na mojego e-maila: michalek.ku@wp.pl
    Pozdrawiam,
    messi11

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!
    Ale nie podoba mi się to, że zmowu podajesz e-maila nie myśląc o tym, że uprzejma sekretarka dostanie do jutra kilkadzisiąt prósb o autografy ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się nie podoba to że masz pretensje. Jeśli chcesz wiedzieć to jest większa reklama dla klubu. A po drugie już dużo ludzi prosi ich o autografy a na stronie jest podany tylko ten email. Więc każdy kto by chciał autograf to i tak by sobie wszedł na stronę i napisał na ten email więc co za różnica ? Nawet jakbym nie dał tego emaila w tym poście to i tak każdy kto by chciał mieć taki plakat, by wszedł na stronę klubu i sobie napisał na ten email. Więc nie miej o to pretensji bo to nie jest nic złego. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak jakbym podał adres do klubu to by mieli pełne skrzynki z prośbami o autografy i by mogli przestać wysyłać. A teraz to zalezy od klubu czy chcą wysyłać autografy czy nie.

      Usuń
    2. nie mieliby pełnych skrzynek bo mało kto wysyła list, a maila wyślą bo moga mieć coś za free. tak samo nie kazdemu sie chce szuakc adresu mailowego, a niedzielny kolekcjoner wejdzie skopiuje maila i wysle ;)
      gratulacje!

      Usuń