poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Legia Warszawa cz. II

Teraz opiszę kolejny list i znowu z Legii ponieważ chciałem zdobyc autografy wszystkich zawodników i prawie mi się to udwało :D
Dzisiaj zdobyłem autografy :
- Jakuba Wawrzyniaka
- Jakuba Koseckiego
- Artura Jędrzejczyka
- Daniela Łukasika
- Michała Żewłakowa
- Jorge Salinasa
oraz
- Wojciecha Skaby
- Dusana Kuciaka
- Marco Sulera
- Dicksona Choto
- Inaki Astiza
- Michała Żyro
- Ivicy Vrdoljaka
- Miroslava Radovica
- Michała Kucharczyka
i
- Danijela Ljuboi
Te ostatnie wszystkie idą na wymianę ponieważ mam je podwójne.
Dostałem też zdjęcie Dominika Furmana ale niestety bez autografu.






2 komentarze:

  1. http://autografydawida.blogspot.com/
    dodasz do ulubionych, ja już to zrobiłem :D
    Gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko fajnie, tylko dlaczego musiała to być akurat LEGIA

    OdpowiedzUsuń