piątek, 19 kwietnia 2013

Mats Hummels

A oto największe zaskoczenie. Strasznie się cieszę z autografu, a nawet dwóch bo Mats wysłał mi je dwa ( więc jeden idzie na wymianę ). Mats Hummels to niemiecki piłkarz grający na pozycji stopera w Borussii Dortmund. Jest on podstawowym zawodnikiem w klubie jak i reprezentacji Niemiec. Na odpowiedź czekałem 8 dni !! Wysłałem na poczatku e-mail na adres jego agencji hermann_hummels@arcor.de .
Podejrzewam, że to jest jego ojciec :) On mi odesłał adres na jaki mogę wysłać list z kopertą zwrotną i z IRC i oni mi wysłali dwa zdjęcia z autografami :)


8 komentarzy:

  1. też pisałam na tego maila i też dostałam adres ;p
    tak, to jego tata :)
    tyle że ja jeszcze nie zebrałam się na wysłanie xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyślij bo naprawdę warto. Ja czekałem tylko tydzień. I nie wysyłałem znaczka a on mi wysłał dwa zdjęcia i wysłał to priorytetem :D

      Usuń
  2. List po angielsku?
    Czy niemiecku?
    Nie znam za bardzo niemieckiego :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje ;) to już wiem gdzie pisze w poniedziałek ;)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję,może również spróbuję ..tylko mam jeden problem,u mnie nie ma IRC :/
    www.autografymagoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulację! Mógłbyś mi podać adres na jaki wysłałeś ten list do Matsa?

    OdpowiedzUsuń