poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Wladimir i Witalij Kliczko

Dzisiaj znowu dwie przesyłki. Najpierw zacznę od dwóch bardzo znanych i cenionych postaci sportu. Są to bracia Kliczko. Bokserzy pochodzący z Ukrainy.

Witalij - ukraiński bokser wagi ciężkiej, od 12 października 2008 roku mistrz świata organizacji WBC w kategorii ciężkiej.

Wladimir - ukraiński bokser wagi ciężkiej, aktualny mistrz świata organizacji IBF, WBO, IBO oraz superczempion WBA.

List mi przyszedł w niecałe dwa tygodnie. Wysłałem list z kopertą zwrotną, prośbą o autograf i IRC na adres :
Klitschko Management Group GmbH
Autograph
Borselstr. 28, Haus i
22765 Hamburg
Germany



3 komentarze:

  1. Wielkie gratulacje!
    Świetny sukces! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Również dostałem odpowiedź ;)



    Dlaczego usunąłeś mojego bloga z ulubionych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie usuwałem. Nie miałem twojego bloga w ulubionych, ale już dodaje

      Usuń