sobota, 22 czerwca 2013

Mateusz Masternak.

Witajcie :D Dzisiaj przedstawiam wam autograf Mateusza Masternaka, boksera, który jeszcze nie przegrał ani jednej walki na zawodowym ringu. Jego rekord wynosi 30 walk 30 wygranych 22 przez noakaut. Występuje on w kategorii junior ciężkiej. Jest on mistrzem Europy oraz właścicielem pasa WBC International Silver. 
Autograf zdobyłem poprzez wypełnienie formularza kontaktowego na jego oficjalnej stronie. Dostałem autograf na jego plakacie po 3 dniach. 
Pozdrawiam :D

piątek, 21 czerwca 2013

Jan Chramosta, Bartosz Rymaniak i David Abwo.

Siemka poraz 2 XD
Dzisiaj naprawde udany dzień. Znowu duża dawka autografów, tym razem zdobytych osobiście. Byłem dzisiaj na meczu sparingowym Zagłębie Lubin - Mlada Boleslav. Zdobyłem wraz z bratem autografy prawie wszystkich zawodników. Są one na kartkach więc dodam kiedy indziej bo jest ich prawie 50 :D
Teraz dodam autografy zawodników których zdobyłem na zdjęciach.
 Jan Chramosta - jest to czeski piłkarz grający na pozycji napastnika. Obecnie reprezentuje barwy FK Mladá Boleslav. Ogólnie strzelił w niej w 63 meczach, 21 bramek. Ma 23 lata i jest wart ponad 6,5 mln złotych.
 Bartosz Rymaniak - to zawodnik Zagłębia Lubin grający na obronie. Jego pierwszym klubem była Kania Gostyń. W ekstraklasie zagrał 46 meczy.
David Abwo - niegeryjski piłkarz grający na pozycji skrzydłowego. Bardzo szybki i dobrze dryblujący zawodnik. Przyszedł do Zagłębia z węgierskiego Lombardu Papa.

Ps. Dochodzą nowe autografy do wymiany. Zapraszam do zakładki Wymiana. Pozdrawiam :D

Leo Messi !!


Siemka. Dzisiaj super dzień. Przyszedł do mnie autograf samego Leo Messiego ! Niestety nie zdobyłem go listownie ale z wymiany. Strasznie się cieszę bo to mój wymarzony autograf. Leo Messi to jeden z najlepszych, jak nie najlepszy zawodnik na świecie. Jest to mój ulubiony zawodnik. Co będę się rozpisywać jak go każdy pewnie zna :D
Dzisiaj przyszedł do mnie jeszcze jeden autograf, ale to już pokażę wam go kiedy indziej. Pozdrawiam ! :D
Ps. Dzięki za 10 tys. wyświetleń. Myślę że niedługo będzie ich jeszcze więcej. Oglądajcie naszego bloga ! Bartek i Kuba :D

środa, 19 czerwca 2013

Bayer Leverkusen

Siemka. Dawno nie pisałem notatek, ale to niestety było spowodowane brakiem czasu. Kilka autografów mi przyszło, więc myślę, że nadrobię stracony czas. Pierwsze autografy przyszły od Bayeru Leverkusen, tzn od 4 ich zawodników. Od Michala Kadleca, Larsa Bendera, Andre Schurlle i Stefana Kisslinga. Ten ostatni został królem strzelców Bundesligi, a Andre Schurlle od następnego sezonu będzie zawodnikiem londyńskiej Chelsea :)

poniedziałek, 10 czerwca 2013

Eusebio i Artjoms Rudnevs

Siemka dzisiaj dwa autografy z wymiany. Dwaj piłkarze jeden były i legendarny a drugi obecny, grający w Bundeslidze. Czyli autografy od Eusebio i Artjomsa Rudnevsa. Zdobyłem je z wymiany. Eusebio to słynny portugalski piłkarz grający kiedyś na pozycji środkowego napastnika. Grał on m.in. w Benfice Lisbona w którek strzelił w 301 meczach aż 317 bramek !!!! Został on także królem strzelców w MŚ w 1966 r zdobywając 9 bramek oraz został zdobywcą Złotej Piłki w 1965 r. Obecnie jest działaczem Benfiki.
Artjoms Rudnevs to także napastnik grający w Hamburger SV. Niegdyś grał w Lechu Poznań i został tam także królem strzelców. Strzelił między innymi hat-trika z Juventusem Turyn w Lidze Europejskiej. W obecnym sezonie zdobył 11 bramek. 

piątek, 7 czerwca 2013

Kuba Giermaziak i Patryk Szczerbiński

Siemka. Dzisiaj przedstawiam wam autografy Kuby Giermaziaka i Patryka Szczerbińskiego. Kuba Giermaziak to wyścigowiec, który rywalizuje w Porsche Supercup. Patryk jest jego partnerem. Jeżdżą w drużynie Verva Racing Team. Największym ich sukcesem jest zwycięstwo w  Petit Le Mans – klasa GTC oraz wicemistrzostwo Porsche Supercup w 2011 r. Wysłałem do nich list z prośbą i kopertą zwrotną ze znaczkiem na adres : 
BUSINESS SPORT SOLUTIONS
Nowowiejskiego 59 lok. 1,
61-734 Poznań
Czekałem dwa tygodnie :)


Ps. Nie wiem czemu, ale autograf Kuby jest trochę porysowany.


czwartek, 6 czerwca 2013

Jan Tomaszewski i wymiana.

Siemka. Dzisiaj przyszedł do mnie list od Jana Tomaszewskiego. Jest to były bramkarz Reprezentacji Polski, który był m.in. bohaterem meczu z Anglią na Wembley. Zagrał w Reprezentacji 63 mecze. W karierze klubowej zagrał m.in. w Ślaśku Wrocław, Legii Warszawa, ŁKSie Łódź, Beerschot i  Hercules Alicante. Obecnie jest on Posłem na Sejm.
Wysłałem do niego list z kopertą zwrotną oraz 2 zdjęcia. Dostałem moje dwa zdjęcia podpisane oraz jedno wysłane przez Pana Janka. Czekałem 9 dni.  
Pisałem na adres :
Biuro Poselskie Posła na Sejm RP Jana Tomaszewskiego
ul. Piotrkowska 67
90-422 Łódź.


Ps. Jedno zdjęcie idzie na wymianę.

A teraz wymiana, która przyszła w tamtym tygodniu od niejakiego Damiana. Dostałem od niego autografy Bartosza Salamona i Macieja Korzyma. Bartosz Salamon to zawodnik grający na stoperze w AC Milan i Reprezentacji Polski, a Maciej Korzym to zawodnik grający na pozycji napastnika w Koronie Kielce. Ostatnio niestety złamał noge w meczu z Jagiellonią Białystok. 

środa, 5 czerwca 2013

Wymiana

Siemka. Dzisiaj przyszła do mnie wymiana prosto z Litwy od Ingi !! Z wymiany przyszło do mnie kilka ciekawych autografów. Przede wszystkim litewskich koszykarzy. Sąto oryginalne podpisy zebrane osobiście. Oto one :
Šarūnas Marčiulionis (autograf na kartce) - litewski koszykarz, jeden z pierwszych europejskich graczy zatrudnionych w NBA. Mając 196 cm wzrostu grał na pozycji rzucającego obrońcy. Złoty medalista olimpijski z Seulu z drużyną ZSRR. Šarūnas Marčiulionis zasłynął niezwykłym wyczynem, kiedy to, po odzyskaniu niepodległości przez Litwę na początku lat 90, praktycznie w pojedynkę zorganizował narodową litewską drużynę koszykarską. Drużyna zdobyła brązowy medal na Igrzyskach w Barcelonie. Obroniła pozycję także na następnych Igrzyskach w Atlancie w 1996 r. Wcześniej, w 1995 r. drużyna litewska zdobyła srebrny medal na Mistrzostwach Europy w Atenach, a Marčiulionis został uhonorowany tytułem MVP mistrzostw. W 1993 r. Šarūnas Marčiulionis założył zawodową Litewską Ligę Koszykówki i został jej pierwszym prezesem. W 1999 r. poszedł krok dalej i założył Północnoeuropejską Ligę Koszykówki (NEBL) i także został jej pierwszym komisarzem. Obecnie z dużym powodzeniem zajmuje się biznesem, jest właścicielem m.in. hotelu Sarunas oraz Forum Palace w Wilnie. ( Wikipedia )
Robertas Javtokas ( autograf na plakacie ) - jest to litewski koszykarz grający na pozycji środkowego. W przeszłości grał w Panathinaikosie Ateny.
Bracia bliźniacy Krzysztof i Dariusz Ławrynowicz - litewscy koszykarze pochodzenia polskiego. Bracia grają obecnie w Żelgirisie Kowno. W przeszłości Dariusz grał w Realu Madryt oraz w Fenerbahce Stanbuł. 
I na koniec Arjen Robben - bohater finału Ligi Mistrzów 2012/2013. Strzelił bramkę z Borussią w 90 minucie spotkania dając zwycięstwo. Występuje na pozycji skrzydłowego w Bayernie Monachium. Mówi się, że niedługo może zagrać w FC Liverpool w zamian za Luisa Suareza.

wtorek, 4 czerwca 2013

Łukasz Skorupski, Marek Saganowski, Marcin Kamiński, Sebastian Mila, Paweł Wszołek, Marcin Baszczyński, Marek Wleciałowski, Daniel Dziwnel, Tomasz Rząsa, Jakub Słowik, Maciej Rybus i Marcin Komorowski.

Siema. Dzisiaj kolejne autografy. Nie chce mi się pokazywać wam po kolei tych kupinych autografów więc wam pokażę wszystkie. Kilka z nich jest w zakładce " Wymiana " ponieważ mi się powtarzają a są to Daniel Łukasik, Jakub Wawrzyniak i Michał Żewłakow. Piszę teraz jedną dużą notatkę, bo ciągle mi się zbierają kolejne autografy : to z wymiany albo koperty zwrotne. Więc tak. Teraz pokażę wam autografy reprezentantów Polski, byłych reprezentantów oraz działaczy sztabu szkoleniowego. Oto one :
Łukasz Skorupski
 Marek Saganowski
 Marcin Kamiński
Sebastian Mila
 Paweł Wszołek
 Marcin Baszczyński
Marek Wleciałowski
 Daniel Dziwnel
 Tomasz Rząsa
Jakub Słowik
 Maciej Rybus
Marcin Komorowski

Myślę że podoba Wam się mój blog. Wpadajcie częściej bo niedługo kolejne fajne autografy. Będzie m.in. autograf Bartosza Salomona oraz Stefana Kieslienga. Zapraszam !! :)

niedziela, 2 czerwca 2013

Kamil Grosicki i Arkadiusz Piech.

Siemka dzisiaj przedstawię wam dwa autografy naszych dwóch piłkarzy występujących w tureckim Sivassporze. " Grosik " występuje na pozycji skrzydłowego a Arek Piech na ataku. Wcześniej Kamil grał w polskich klubach takich jak Legia Warszawa czy Jagiellonia Białystok. A Arek w Ruchu Chorzów. Arek Piech wywodzi się z Dolnego Śląska gdzie mieszkam :)