czwartek, 6 czerwca 2013

Jan Tomaszewski i wymiana.

Siemka. Dzisiaj przyszedł do mnie list od Jana Tomaszewskiego. Jest to były bramkarz Reprezentacji Polski, który był m.in. bohaterem meczu z Anglią na Wembley. Zagrał w Reprezentacji 63 mecze. W karierze klubowej zagrał m.in. w Ślaśku Wrocław, Legii Warszawa, ŁKSie Łódź, Beerschot i  Hercules Alicante. Obecnie jest on Posłem na Sejm.
Wysłałem do niego list z kopertą zwrotną oraz 2 zdjęcia. Dostałem moje dwa zdjęcia podpisane oraz jedno wysłane przez Pana Janka. Czekałem 9 dni.  
Pisałem na adres :
Biuro Poselskie Posła na Sejm RP Jana Tomaszewskiego
ul. Piotrkowska 67
90-422 Łódź.


Ps. Jedno zdjęcie idzie na wymianę.

A teraz wymiana, która przyszła w tamtym tygodniu od niejakiego Damiana. Dostałem od niego autografy Bartosza Salamona i Macieja Korzyma. Bartosz Salamon to zawodnik grający na stoperze w AC Milan i Reprezentacji Polski, a Maciej Korzym to zawodnik grający na pozycji napastnika w Koronie Kielce. Ostatnio niestety złamał noge w meczu z Jagiellonią Białystok. 

5 komentarzy: