piątek, 21 czerwca 2013

Leo Messi !!


Siemka. Dzisiaj super dzień. Przyszedł do mnie autograf samego Leo Messiego ! Niestety nie zdobyłem go listownie ale z wymiany. Strasznie się cieszę bo to mój wymarzony autograf. Leo Messi to jeden z najlepszych, jak nie najlepszy zawodnik na świecie. Jest to mój ulubiony zawodnik. Co będę się rozpisywać jak go każdy pewnie zna :D
Dzisiaj przyszedł do mnie jeszcze jeden autograf, ale to już pokażę wam go kiedy indziej. Pozdrawiam ! :D
Ps. Dzięki za 10 tys. wyświetleń. Myślę że niedługo będzie ich jeszcze więcej. Oglądajcie naszego bloga ! Bartek i Kuba :D

8 komentarzy:

  1. jezeli oryginal to naprawde gratulacje! najlepszy pilkarz swiata :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do mnie dopiero zaczynam przygodę z kolekcjonowaniem autografów i blogowaniem ( u mnie niedługo orginalny autograf Messiego i Ronaldo z wymiany).:)

    OdpowiedzUsuń
  3. gówno prawda to pudruba.Zspytaj sie go jak go zdobył bo jak listownie to sekretarki bo patszałem na bogi ludzi którzy śą tej braszy wile wiel lat i mówią żę autografu od barcelony i tym bardziej od mesiego to podruba ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń