sobota, 22 czerwca 2013

Mateusz Masternak.

Witajcie :D Dzisiaj przedstawiam wam autograf Mateusza Masternaka, boksera, który jeszcze nie przegrał ani jednej walki na zawodowym ringu. Jego rekord wynosi 30 walk 30 wygranych 22 przez noakaut. Występuje on w kategorii junior ciężkiej. Jest on mistrzem Europy oraz właścicielem pasa WBC International Silver. 
Autograf zdobyłem poprzez wypełnienie formularza kontaktowego na jego oficjalnej stronie. Dostałem autograf na jego plakacie po 3 dniach. 
Pozdrawiam :D

8 komentarzy:

  1. W 3 zdaniu jest błąd Jest ona?



    Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję !
    Też posiadam ten autograf :)
    Zapraszam na mojego bloga: http://klaudia-autografy.blogspot.com/

    + Dodałam do obserwowanych, mam nadzieję na rewanż :))

    Pozdrawiam, Klaudia ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam ,dzisiaj przyszedł autograf Petra Cecha i mam problem rozróżnic czy jest on prawdziwy ,jak to poznać ?

    OdpowiedzUsuń
  4. a wygląda to tak ,na obrazku przód + tył : http://www56.zippyshare.com/v/39375279/file.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpisz w google : Petr Cech autograf. I wejdź w grafikę. Przed chwilą się patrzyłem i wydaje mi się że jest oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, bardzo go lubię!

    OdpowiedzUsuń