czwartek, 18 lipca 2013

Legia cz. III + wymiana

Siemka. Dzisiaj kolejny list od Legii Warszawa. Tym razem przyszły autografy od sztabu szkoleniowego i kilku zawodników. Dostałem również autografy z wymiany. Od Legii dostałem autografy 
- Jana Urbana
- Jose Antonio Vicuny
- Krzysztofa Dowhania
- Jacka Magiery
- Michała Kopczyńskiego
- Wladimera Dwaliszwiliego
- Tomasza Jodłowca
- Dominika Furmana
oraz na wymianę idą :
- Miroslav Radovic
- Janusz Gol
- Michał Kucharczyk
- Dusan Kuciak
oraz Ivica Vrdoljak.








Z wymiany dostałem autografy Macieja Jankowskiego. Jest to piłkarz Ruchu Chorzów grający na pozycji napastnika. Niedługo przechodzi do Zagłębia Lubin za 1,5 mln zł :)
Oraz Tomasza Podgórskiego - piłkarza Piasta Gliwice, który gra na pozycji pomocnika. Bardzo lubię tego zawodnika. 

8 komentarzy:

  1. Gratuluję :) zazdroszczę autografu Podgórskiego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje!:P

    Zapraszam: http://autografy-marka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcesz się wymienić Miroslavem Radoviciem
    Januszem Golem
    Michałem Kucharczykiem
    Dusanem Kuciakiem
    oraz Ivica Vrdoljak
    To ja bym chciał mam dawne autografy piłkarzy Legii np. Choto, Rybus i trenerów Magiery i Skorży

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie masz jeszcze ? Chciałbym Rybusa bo Choto już mam

    OdpowiedzUsuń