niedziela, 8 września 2013

ENEJ !!!!

Siemka. Wczoraj byłem na koncercie Eneja w Środzie Śląskiej. Było super. Pierwszy raz widziałem taki show :D
Ludzi było pełno. Do sceny nie można było dojść, a chciałem mieć bardzo ich autografy. Dlatego poszedłem wraz z bratem jakimis bocznymi uliczkami za scenę. Stało tam gdzieś 20 dziewczyn, które też chciały autografy. Byłem gdzieś 5-10 m od sceny. Czekałem godzinę, aby usłyszeć od ochroniarza, że kto chce autograf musi iść przed scenę. Dlatego pobiegliśmy szybko przed scenę i staliśmy ze zdjęciami czekając na zespół. Po 10 minutach wyszli i rozdawali autografy. Udało mi się z 4 zdjęć zdobyć autografy wszystkich na 2 zdjęciach. Ale dobre i to. :D 
Koncert ogólnie był super. Śpiewali z 1,5 godziny. Nie żałuję, że pojechałem. Enej to mój ulubiony zespół. To super, że w tak krótkim czasie stali się tak sławnym zespołem. Oto autografy :


Ps. Zaraz dodam opisy do poprzedniego postu. Jeśli ktoś chce adresy do jakiś osób to piszcie na maila bartek.g16@wp.pl
Tam napewno, odpiszę. Pozdrawiam :D

6 komentarzy:

  1. ENEEEEJ <333
    cieszę się, że co raz więcej osób się do nich przekonuje i że nie przeszkadza im to że połowę piosenek śpiewają po ukraińsku :PP

    gratulacje!! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Kto ich nie lubi :D
    gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń