wtorek, 1 października 2013

Ilkay Gundogan, Jankes z radia Eska i wymiana z Ingą :)

Siemka. Wkońcu nadszedł ten czas kiedy mogę napisać notkę. Niestety w tym roku szkolnym piszę maturę i muszę bardziej się zająć nauką niż zbieraniem autografów, ale w wolnym czasie będę dodawał notki. Dzisiaj chcę wam przedstawić kilka autografów, które przyszły do mnie niedawno. 

Pierwsze autografy są od mojej koleżanki Ingi. Dostałem je z wymiany. Inga dodała też kilka od siebie za co jej serdecznie dziękuję :)

Oto one :

Petr Cech - jest to czeski bramkarz grający w Chelsea Londyn i reprezentacji Czech.


Martin Skrtel - słowacki piłkarz grający na pozycji środkowego pomocnika w Liverpoolu oraz reprezentacji Słowacji.
Kimi Raikkonen - fiński kierowca wyścigowy i rajdowy; mistrz świata Formuły 1 z sezonu 2007 oraz dwukrotny wicemistrz z sezonu 2003 i 2005. Od 2012 roku reprezentuje zespół Lotus F1 Team w Formule 1. Od 2014 roku będzie znów reprezentował barwy zespołu Ferrari. ( Wikipedia )
Yvan Muller - francuski kierowca wyścigowy, aktualnie kierowca zespołu RML w serii World Touring Car Championship. Czterokrotny mistrz świata tej serii z sezonów 2008, 2010, 2011 i 2013. Mistrz brytyjskiej serii BTCC w roku 2003, a także 10-krotny mistrz Andros Trophy z lat 1996-2002 oraz 2004-2006. ( Wikipedia )
Luke Bilyk - aktor, który grał min. w serialu Degrassi
Angela Oberer - aktorka, która grała w filmach takich jak Bezcenny dar czy Śmiertelna gorączka 2 


Teraz przedstawię wam autograf, który przyszedł wczoraj. Jest on od bardzo znanego prezentera z radia Eska Jankesa czyli Krzysztof Jankowski. Prowadzi on m.in. program w Eska TV - Weekend z Jankesem. Był także prowadzącym tegorocznego Eska Music Awards :)

A na koniec dzisiejszy list dość niespodziewanie od środkowego pomocnika Borussi Dortmund Ilkaya Gundogana !
Wysłałem prośbę na adres agencji Ilkaya i po 4 miesiącach przyszedł do mnie list. Niespodziewałem się tego, ponieważ wysłałem prośbę, bo chciałem sprawdzić czy mi odeślą list, a tu taka niespodzianka :) 
Dostałem 2 autografy :) Adresu niestety tutaj nie podam. :) Jestem strasznie szczęśliwy.

10 komentarzy:

  1. Jesli zainteresowany za wymiane za Gundogana pisz na przemek2901@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy do Gundogana piłkarza BVB trzeba dodać IRC czy nie , bo nie nam tego znaczka . Adres znam

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy też na kopercie zwrotnej nie trzeba dodać jakiegoś znaczka czy nie ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń