poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Neymar da Silva Santos Júnior

Siemka ludzie, dawno nie dodawałem żadnej notki, ale za to dzisiaj będzie prawdziwa bomba !! :D
Tego piłkarza nikomu nie trzeba przedstawiać. Brazylijczyk grający w FC Barcelonie, jest to jeden z najdroższych piłkarzy na świecie, jak nie najdroższy. Przed przejściem do FC Barcelona grał w brazylijskim 
Santosie gdzie zdobył w 103 meczach 54 bramki. Jest podstawowym piłkarzem reprezentacji swojego kraju gdzie w 47 meczach zdobył 30 bramek. W FC Barcelonie zadebiutował w Gdańsku w meczu z gdańską Lechią. Jest to jeden z moich ulubionych piłkarzy, dlatego jest to jak najbardziej wymarzony autograf :)
Czekałem 20 dni i pisałem na adres prywatny, którego niestety nie podam. 




14 komentarzy:

  1. Gratuluję ;) widzę, że już prawie wszyscy mają ten autograf :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) zapraszamy do nas http://autografykim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdeczne gratulacje !
    Dużo osób już ma jego podpis :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ! Dawno wysyłaliście ? Ja wysłałem 31.03. Moze w tym tygodniu przyjdzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje ;) rowniez dostalem ostatnio ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje!

    Dodałam Twojego bloga do polecanych ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję. ;)
    Jestem nowa, a bloga o tej tematyce prowadzę w dość niekonwencjonalny sposób.
    Obserwuję już od ok miesiąca, wtedy zaczęłam się tym interesować.
    http://pustulkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. super gratuluję :)
    http://autografy-patrycji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzie mg zdobyć taki adres? Mam sporo adresów w tym do różnych piłkarzy. Może wymienił byś się jednym podpisem lub adres za adres? :] Czekam na odp

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdzie mg zdobyć taki adres? Mam sporo adresów w tym do różnych piłkarzy. Może wymienił byś się jednym podpisem lub adres za adres? :] Czekam na odp

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nigdy nie miałem podpisu piłkarza. macie farta

    OdpowiedzUsuń